English Language Русский язык Eesti keel Home Fitness Modell 2016 Casting
ArtiklidFotogaleriiKonkurssPlakatidVIDEOKasutajadKontaktFitness Model Estonia on Facebook

Loosimis konkurs
FITNESS MODEL ESTONIA 2016

Kui soovid osaleda konkursil Fitness Modell Estonia, siis on vaja täita avalduse vorm osalemiseks võistlus!


  Salasõna taastamine      Uue kasutaja

  @fme_trademark /vaata siin

official from contest

Loe edasi >>>

  Alustame registeremist

Pikkus ja kaal ei oma tähtsust!

Loe edasi >>>

  Interview from Anastassija Vassiljeva

FITNESS MODEL ESTONIA 2018

Loe edasi >>>

  Avame vastuvõttu konkurssi Fitness Model Estonia

ettevalmistuse gruppi. Programmis on ettvalmistus algtasemest kuni võistlustasemenii. Treeningud programmiga kolm korda nädalas.

Loe edasi >>>

  Make your body!

take your place!

Loe edasi >>>

  Uued kommentaarid:

1. Vitaly kirjutab:

- projekti osalemiseks võtame veel üht neiut

2. Vitaly kirjutab:

- Fitness Model Transformation- Fat to Fit 29.11 - FINAL

3. Vitaly kirjutab:

- http://decalifting.com/

4. Vitaly kirjutab:

- Ole keskpunktis! Valik osalemiseks konkursis Neiudele vanuses 16 - 36 aastat kuni 15.09. Vali sobiv registratsioonivorm +37255636498 Jelena Malinina, +37255636489 Vitali Malinin Regestreerimiseks on tarvis määrada Linn, vanus , pikus, kaal kontaktandmend

5. Vitaly kirjutab:

- Kaunid neiud ja naised, juba 8 aastat toimub kauni ja treenitud fitness – modelli konkurss Fitness Model Estonia ning alustame registeremist eelvoorudes osalemiseks. Kui soovid saräda laval ning tulla selle aasta tiitlivõitaks – saada meile oma foto, kontaktandmed ja elukoht aadressil: info@fitnessmodell.ee konkursil osaleja on jagatud vanuse järgi kategooriatesse: 16 - … aastat Pikkus ja kaal ei oma tähtsust! Lisaküsimused palun postita siia: info@fitnessmodell.ee Ootame osalema!

  Обсуждение блогов:

6. Vitaly kirjutab:

- Harjutuste tegemise reeglid!

7. Vitaly kirjutab:

- 4.10.2014 (laupäev) ! Tartu Ülikooli Narva Kolledžis

8. Vitaly kirjutab:

- Jason Stathami treeningu olemus: valida kuus alam esitatutest harjutustest iga päeva tegelemisteks, aga ei tohi, et nad korduksid. Põhimõte on järgmine - ära kunagi kordu. On vaja kompleksselt koormata kogu keha muskleid. Statham teeb niisugust komplekssi, mis koosneb kuutest harjutustest , kokku viis korda, puhates iga setti pärast kümme sek. jooksul. Algselt võib puhata natuke rohkem. Kuivõrd rohkem otsusta ise, kuid mäleta, et Jason Stathami peamiseks treeningu eripäraks on intensiivsus. Võib oletada, et selline treeningu laad oli valitud, sest ta ei ole harjunud seista ühel paigal.

9. Vitaly kirjutab:

- meie hinnad!

10. Vitaly kirjutab:

- Me alustame uue programmiga Power of fitness Ekspress programmi teises etapis on osalejate töö suunatud mitte ainult keha ülesehitamisele vaid ka tulemustele. Teise etapi programm (harjutusi tehakse ühe minuti jooksul): Neiud · Kardio 1 minut – 1. Etteasted ühe jalaga ja hantlitega 5 kg · Kardio 1 minut – 2. Istudes tõmbed talje juurde · Kardio 3. Hantlite laiali-kokku viimine külgedelt pikali asndis · Kardio 4. 4 kg hantlite hoidmine sirgete kätega külgedel · Kardio 5. Kükid šmiti trenažööris

  Обсуждение портфолио:

11. kiireke1 kirjutab:

- Lihtsalt võrratult kaunis oled:))

12. kiireke1 kirjutab:

- Väga kaunis:))

13. kiireke1 kirjutab:

- Kaunid:)

14. kiireke1 kirjutab:

- Väga ilusad:))

15. mystokerr kirjutab:

- Видел - видел, очень понравилось:)

  Viimased külastajad:

Panda

(22.11.2019 23:07)

Vitaly

(20.10.2019 19:41)

Vitalia

(09.12.2018 19:51)

Prius

(27.11.2018 13:55)

Bella1987

(26.11.2018 22:30)

  Uued kasutajad:

Maria.sel

(16.07.2019)

Vitalia

(08.12.2018)

  Artiklite vaatamiste "TOP":

1. Fitness Model Estonia 2011(Vaatamisi: 13160)

2. FITNESS MODEL ESTONIA konkursi osalejate esitlus(Vaatamisi: 11220)

3. Fitness Model Estonia 2011/ I osa(Vaatamisi: 10461)

4. Konkursi võitjatele/foto: Irina Kivimäe(Vaatamisi: 9761)

5. Konkursi seisukord(Vaatamisi: 8401)

Tunnipalaan gr treeningule

Lisatud  18.01.2020 | Vaatamisi  525 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

REPORT FROMFEDERATION

CONTEST XIII NARVA ESTONIA

Lisatud  18.01.2020 | Vaatamisi  461 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

GALERY N 1

Lisatud  18.01.2020 | Vaatamisi  390 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

ANASTASSIA VASSILJEVA FITNESS MODEL

Lisatud  18.01.2020 | Vaatamisi  148 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

LOOSIMINE

Lisatud  18.01.2020 | Vaatamisi  101 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

WE ARE READY ▶️

Lisatud  18.01.2020 | Vaatamisi  96 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

Minu konkursi 2019

Lisatud  18.01.2020 | Vaatamisi  73 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

OLYMPIA PROMO

Lisatud  18.01.2020 | Vaatamisi  71 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

Glamour 2019

Lisatud  18.01.2020 | Vaatamisi  90 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

EAT FOR FITNESS PLANNING MEAL

Lisatud  18.01.2020 | Vaatamisi  80 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

Lehti: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

  PÄEVA VIHJE:
Tehke harjutusi kõikidele lihasegruppidele.

Funktsionaalse kehatreeningu ajal on hõivatud kogu keha lihased - te põletate rohkem kaloreid, suurendate lihaste jõudu ja kogu keha toonust. Kuulsused kombineerivad jõu- ja kardiotreeningu, mis nõuab vähem aega ja on väga effektiivne. Ning ärge unustage sportinventari - hantlid, pallid ja võrud aitavad iga lihase kaasamisele, mis tagab kadestusväärse kehahoiaku ja täiusliku figuuri.




Copyright ® Fitness Modell Estonia. 2007-2020.
Vaarikaelu OÜ, Narva, Puskini tn. 25-46.
E-mail: vitali_malinin@mail.ru
Programming & design: Deniss Ignatjev

Home    Contacts